Mobile Balloons
Left Balloons Right Balloons
Kto sa môže zapojiť do súťaže k 20. výročiu Inter Cars?

Ktorýkoľvek zákazník Inter Cars, teda každý, kto má pridelené S-kové číslo (nájde ho v e-cate).

Čo všetko je možné vyhrať v súťaži?

Hlavnou výhrou je pobyt na jachte v hodnote 15 000 eur alebo modernizácia autoservisnej dielne v hodnote 15 000 eur. Ďalej je to 3x vybavenie autoservisnej dielne v hodnote 4 000 eur/cena, 3x futbalové zájazdy pre 2 osoby v hodnote 1200 €/zájazd, ako aj množstvo elektroniky – iPhone 17 Pro, Playstation 5 Pro, Apple AirPods či iPady.

Ako sa môžem zapojiť do súťaže? Je registrácia nevyhnutná?

Aby ste mohli vyhrať, registrácia je nevyhnutná. Vďaka nej ste však automaticky zapojený do súťaže o hlavné výhry.

Ako zvýšim moje šance v súťaži?

Čím vyšší mesačný obrat v Inter Cars budete mať, tým vyššia je šanca na výhru. Za každých 2 000 eur získate 1 žreb. To znamená, že pri obrate 10 000 eur budete mať 5 žrebov v súťaži.

Kedy budem vedieť, či som vyhral?

Súťaž má 3 termíny žrebovaní: 10.6., 10.9. a 10.12. V prvých dvoch sa budú žrebovať iPady (2x po 20 ks), začiatkom decembra to budú zvyšné hlavné výhry. Výhercov budeme kontaktovať v súlade so štatútom súťaže.

Ako budete žrebovať výhercov? Je to dôveryhodné?

Kompletné žrebovanie bude pod dozorom notára, o čom bude riadne spísaná aj notárska zápisnica. Tá, ako aj priebeh žrebovania, bude k dispozícii každému, kto sa do súťaže zaregistroval. Celá súťaž sa realizuje v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Čo sú to tie ankety a čo sa dá vyhrať?

Anketové otázky sú doplňujúcim obsahom súťaže a sú dostupné len pre registrovaných účastníkov. Ich obsah sa bude striedať a pri každej ankete je určitá šanca na výhru. Bude sa súťažiť najmä o merch Inter Cars či partnerské darčekové predmety.

Môžem sa zapojiť do rovnakej ankety aj viackrát?

Nie, každej ankety sa môžete zúčastniť iba raz.

Problémy pri registrácii?

Aké údaje mám zadať pri registrácii?
Registrujete sa pod svojim zákazníckym číslom a emailom, ktorým sa prihlasujete do e-cat-u  Inter Cars.

Čo v prípade, že neviem pod akým emailom ste sa registrovali do e-catu?
Kontaktujte svojho obchodného zástupcu Inter Cars.

Čo v prípade, ak váš email nie je priradený k danému zákazníckemu číslu?
Kontaktujte svojho obchodného zástupcu Inter Cars. Obchodný zástupca Váš kontakt priradí k zákazníckemu číslu a pri nasledujúcom update sa budete môcť opäť registrovať. (cca 24-48 hod.)